Egy új, közép-felsőkategóriás porszívó márka, amely az állóporszívó piacra koncentrál meg tudja vetni a lábát a magyar piacon? Igaz, hogy az állóporszívók egyre népszerűbbek nálunk is, de vajon a Roidmi 2021-ben még időben van, hogy meghódítsa a magyar vásárlók szívét és otthonát? És van ekkora potenciál az állóporszívókban, hogy egy márka ezt a kategóriát tűzze ki a zászlójára?
Miért hasznos az állóporszívó?
20 évvel ezelőtt szinte a morzsaporszívó és a mechanikus seprű-automata jelentették a „vezeték nélküli” porszívók kategóriáját. Ma viszont lassan már annyi álló, vezeték nélküli porszívtó van a boltok kínálatában, mint hagyományos porszívó. És ennek a kategóriának a jelentősége és súlya egyre nő.
A gyártók rá kényszerültek az uniós szabályozás miatt, hogy a hagyományos porszívóik motorteljesítményét csökkentsék. Azonban nem szerették volna, hogy ezzel párhuzamosan a szívóerő is csökkenjen, így komoly pénzeket fektettek a technológiai fejlesztésekbe.
A motorfejlesztés is elősegítette azt, hogy ma már egy állóporszívóval is meg lehet oldani egy otthon komplett tisztán tartását. Sőt!
Mitől lehet jobb egy állóporszívó egy hagyományos porszívónál?
Egy állóporszívóhoz lényegesen több kiegészítőt lehet csatlakoztatni, és sokoldalúbban használható, mint egy klasszikus porszívó. A Roidmi X20 készüléke, amit az elmúlt hetekben teszteltem, a porszívózás mellett, fel is tud mosni, alkalmas a kanapék, matracok mélytisztítására, morzsaporszívóként is funkcionál, és az akkumulátoros vezérlése révén, akár az autónkat is gyorsan és hatékonyan kitakaríthatjuk.
Ha érdekel, hogy gyakorlatban hogyan működik a Roidmi X20 állóporszívó, akkor nézd meg ezt a videómat:
Mit tud a Roidmi porszívó márka?
Több, mint 15 éve foglalkozom valamilyen formában háztartási készülékekkel. Vannak a klasszikus nagy márkák, amelyek több évtizedes tapasztalatukkal és tradícióikkal bebetonozták magukat a háztartásokba. Ezek mellett jönnek-mennek a tiszavirág-életű márkák, amelyek vagy csak egy-egy akcióra jelennek meg a magyar piacon, vagy gyenge próbálkozásként szeretnének nálunk is a piacból egy szeletet megszerezni, de pár év próbálkozás után nyom nélkül (és sokszor garanciális ügyintézés nélkül) eltűnnek.
Pár éve pedig felütötte a fejét a távol-keleti boom, aminek a keretében számunkra ismeretlen, de hatalmas lendülettel és elképesztő innovációkkal megjelenik egy márka, és néhány év alatt teljesen bebetonozza magát a köztudatba. Talán a Xiaomi erre az egyik legjobb példa. 5 éve még a nevét se tudtuk kimondani, ma pedig néhány kategóriába már diktálja a piaci trendeket.
Mivel a Roidmi márka mögött is a Xiaomi az egyik befektető, ezért nem tartom kizártnak, hogy ez a márka, amennyire ismeretlen most, 2-3 év múlva már akár az állóporszívó kategória egyik innovatív vezetője, lesz, hiszen a Roidmi márka mögötti iparági befektetők is dinamikus növekedést tudnak felmutatni. Ez lehet a márka sikerének egyik alapja, amelyet kevés más gyártó tud jelenleg felmutatni.
Ehhez azonban nem csak az kell, hogy megértsék a vevői szükségleteket, és azt rugalmasan, jól célozva ki is tudják szolgálni – például azzal, hogy egy készülékkel sokféle funkciót elláthatunk -, hanem a vevőszolgálati támogatás is elengedhetetlen.
A Roidmi a porszívók motorjaira 5 év gyártói garanciát vállal, a standard 2 éves általános garancia mellett. Emellett pedig magyarországi szakszervizzel és vevőszolgálattal is rendelkezik, hogy az esetleges ügyintézés, vagy akár tartozék rendelés is minél zökkenőmentesebb legyen.
Ha pedig kedvet kaptál egy Roidmi porszívóhoz, akkor most 20% kedvezménnyel tudod megvásárolni a roidmi.hu és a http://roidmishop.hu/ oldalon a Smarta20 kód használatával!
A cikket a roidmi.hu üzemeltetője a Yamoto Kft. támogatta.