Amíg ő pecázik, Te élvezd a wellness-t!

Akiknek a párja imád horgászni, az ismerheti azokat a körülményeket is, ami egy-egy pecázással töltött hétvégéhez kapcsolódhat: sátor, hideg hajnalok, nehézkesebb tisztálkodási lehetőségek… ami egy elhivatott horgász számára lehet, hogy kevésbé fontos, mint a jó fogás, de ha mi is szeretnénk a párunkkal – vagy a gyerekünkkel – lenni egy pecázós hétvégén, akkor ennél kicsivel több komfortra vágyhatunk. A fővárostól nem is kell messzire utazni egy jó kis pecázós-wellnessezős hétvégéért. Már mutatom is!

Pecázás minden évszakban

Tavaly nyáron a fiamnak megtetszett a horgászat, idén pedig el is kapta a pecázási láz. Nyáron többször is voltunk különböző horgásztavaknál, ahol mindig akadt egy kedves „pótnagypapa”, aki örömmel tanította, így aztán jöttek is sikerélmények halakkal együtt.

A szeptemberi iskolakezdéssel azonban lényegesen kevesebb idő jut már erre a hobbira, de szerettem volna, ha nem csak nyáron, de ősszel is ki tudunk ülni a partra, és ebben a jó időben a halakon túl ismerkedünk az őszi természettel, és pihenünk is egy kicsit.

Wellness és horgászat fél órára a fővárostól

Gondolkoztam, hogy hova tudnánk elmenni egy hétvége, ahol lehet pecázni is, de nem sátorban vagy faházban kell aludni, mert ezekhez már hideg van. Eszembe jutott, hogy tavaly nyáron jártunk Vasadon, a Nádas Tó Park Hotelben, ami egyrészt közel van, másrészt egy horgásztó partján áll.

A nyugalom, és az ősz összes színe és illata várt bennünket, és persze a peca stégek, ahonnan be lehet látni az egész tavat és lábat lógatva gyönyörködhetünk a naplementében is. Nekünk most nem volt akkora szerencsénk a halakkal, túl sok kapásunk nem volt, de mások keszeget, pontyot, sőt még amurt is fogtak.

Mivel a szállodában van kellemes meleg vizes medence (felnőtteknek pedig jakuzzi, szauna és gőzfürdő is), ezért a „bánatunkat” hamar elfelejtettük, és élveztük a pihenés minden percét! A hétvége ellenére nem voltak sokan a wellnessben, ráadásul péntek kora este rajtunk kívül mindenki a szaunaszeánszot választotta, így nyugodtan labdázhattunk és pancsolhattunk.

Aktív kikapcsolódás gyerekkel

Amit tavaly nyáron észre sem vettem, mert inkább a tófürdővel és a vízibiciklizéssel voltunk elfoglalva, hogy a tó körül egy profi tanulóösvény is ki van alakítva 9 állomással, ahol nagyon sok mindent megtudtunk a vizek és vízparti élőhelyek világáról, és interaktív feladatokkal rögzítettük is a kihelyezett környezetismeretóra anyagát. Gondolom, nem kell mondanom, hogy sokkal érdekesebb volt így tanulni, sokkal több minden megmaradt, mintha ezekről a 4 fal között tanultunk volna.

Ha már így belejöttünk, akkor kültéri „testnevelésóra” sem maradt el, mert a park végében található egy kalandpark, egészen a kicsiknek való akadályoktól a felnőtt – számomra már kicsit félelmetes – kúszó-mászó-függeszkedő elemekig.

Ár-érték tekintetében is, szerintem – főleg így szezonon kívül – nagyon attraktív, mert sok szolgáltatás érhető el, és aktívan el lehet tölteni akár több napot is. A tóparti naplementékről pedig ne is beszéljünk, mert minden naplemente felér egy relaxációs programmal 🙂 Nem hiába választja rengeteg pár esküvői helyszínnek is a tópartot és a hotelt.

A cikket a Nádas Tó Park Hotel szponzorálta.

Ezek is érdekelhetnek:

Egy gyerekbarát hotel, ahol nem azt kapod, amire számítottál!

Ilyenek a legmenőbb szálláshelyek

Kirándulj gyerekkel! – Balaton-felvidék és a Tapolcai medence

Barcelona TOP 5 gyerekkel – ezeket ne hagyd ki!

Tetszett? Oszd meg te is:

Népszerű bejegyzéseim

Ne maradj le!

Iratkozz fel a hírlevelemre!

Nincs spam, viszont lesz sok olyan háttérinfó, amit máshol nem osztok meg!

Összes bejegyzés

Kategóriák
IGEN! Még több SMARTA

Ezek is érdekelhetnek

citromkrem

Citromkrém, amire tuti rákattansz!

Ha egyszer megérezzük a frissen szedett citrom illatát, aromáját és zamatát, akkor arra biztosan egy egész életre rákattanunk. Azonban a friss citrom élményért legalább a

immunerősítő-shot

Természetes immunerősítő ital

Télen a szervezetünk egészségéért sokat tehetünk egy kis tudatossággal és némi odafigyeléssel. Nem mindegy ugyanis, hogy mi kerül a tányérunkra és a poharunkba. Egytra immunerősítő

FAHÉJAS-SZILVÁS-SÜLT-ZABKÁSA

Fahéjas-szilvás sült zabkása

Sokan azt mondják, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Nálam nem maradhat ki a reggeli, ha más nem egy tápláló kávés smoothie-t készítek magamnak.

Ez a weboldal sütiket használ! A sütik weboldal működéséhez és az olvasó szokásokhoz kapcsolódó anonim adatokat biztosításához szükségesek a tájékoztatónak megfelelően. A weboldalon való böngészés folytatásával hozzájárulsz a sütik használatához.